با عشق مرا ببوس    kiss me love
با عشق مرا ببوس    kiss me love

با عشق مرا ببوس kiss me love

  

خدایا دست من سرده   تو از حالم خبر داری

تو دلگرمیه فردامی تویی که باورم داری

همیشه با تو هر لحظه ، به آرامش سفر کردم

نذار تنها بمونم با ز ، نمی خوام بی تو برگردم

خدا تسکین دردامی ، خدایی ، خیلی بد کردم

از اقیانوس آرامش به دریا برنمی گردم

همه حرفا دروغی بود ، تموم عشق تو خالی

فقط تو باورم کردی ، تویی که عشق فردامی

همیشه عاشقم بودی ، ولی من دیر فهمیدم

خدا جون پای عشق تو ، تمومه هستیمو می دم

دلم به غیر تو خوش نیست ، تویی که عاشقم کردی

اگه عاشق نباشم من ، نِمی ری یا که برگردی

همیشه بودی و هستی ، من آرومم تو آغوشت

همه حرفامو میدونی ، نمیخونم در گوشت

 

                                                                شعر از مصطفی انیس حسینی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.