با عشق مرا ببوس    kiss me love
با عشق مرا ببوس    kiss me love

با عشق مرا ببوس kiss me love

می خوام بگم...

 

 

می خوام بگم تموم شده ، تموم روزهای بدم

می خوام بگم خیال کنی ، تو خوبی و منم بدم

می خوام بگم که عشقمو ، ساده ی ساده خط زدی

می خوام بگم تا بدونی ، خوبی ولی خیلی بدی

می خوام بگم که عشق من ، رفته دیگه به دست باد

می خوام بگم این دلمو ، شکستی آخرش زیاد

می خوام بگم که عشق من ، مشق های خوبی می نوشت

بی سند و با ادعا ، اونار رو خط زدی چه زشت

برو ولی اینو بدون ، تمومه خاطرات تو

برو که دیگه نمیاد ، به یاد من خطای تو

تو گفتی عشق من هوس، بوده نه عشق واقعی

حرفی نزن چیزی نگو ، که خیلی خیلی ساده ای

یادت میاد این پسرک ، به خاطرت خود کشی کرد؟

یادت میاد که آخرش ، با قسم تو توبه کرد

بازم بگو هوس بوده ، تموم حرفای دلم

بگو بگو بازم بگو ، هوس نشسته تو دلم

برو که وقت رفتنه ، توی دلم جای تو نیست

برو که توی درس عشق ، دلم شده نمره ی بیست

قلبمو آزردی دیگه ، فکر میکنی بردی حالا؟

عزیز من پاشو دیگه ! تو خواب می دیدی تا حالا

حالا دیگه بخشیدمت ، به خاطر حرف بدت

میرم ولی بهت میگم ، عزیز من خاک تو سرت

جواب عشقم این نبود ، بهم یه تهمت بزنی

دوستم نداشتی تو ولی ، می شد یه چشمک بزنی

می شد که با خیر و خوشی ، رابطه ها تموم بشه

نه اینکه مُزد عشق من ، اینجوریا حروم بشه

ندیدی اون روزا رو که ، خواب به چشام حروم شده

حالا می بینی عشق من ، که زندگیم حروم شده

تو دادی عشقمو به باد ، بدون یک لحظه درنگ

خیال نکن پیش خودت ، شدی یه بچه ی زرنگ

بازم میگم بخشیدمت ، به خاطر حرف بدت

به جای اون حرف بدت ، میگم که خاک توی سرت

حالا تو بیت آخری ، می خوام برات دعا کنم

برای خوشبخت شدنت ، خدا خدا خدا کنم 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.